Obiekt Messe München po raz czterdziesty gości najważniejsze światowe firmy jubilerskie. Ponad 1200 wystawców między 22 a 25 lutego zaprezentuje na Inhorgenta Monachium 2013 swoje osiągnięcia w dziedzinie biżuterii.
Coroczne wystawa, odbywająca się nieprzerwanie od 1973 roku, jest obowiązkowym miejscem spotkań, zarówno wiodących firm zajmujących się każdym elementem segmentu, jak i oglądających, chcących poznawać trendy na rynku jubilerskim. Swoje stanowiska będą miały nie tylko firmy jubilerskie, ale również galerie, grawerzy czy eksperci kamieni szlachetnych. Na Inhorgenta nie zabraknie renomowanych firmy jubilerskich: Swarovsky, Giorgio Martello Milano czy Pranda & Kroll.
Wyjątkowość targów Inhorgenta podkreśla ich podwójny charakter. Z jednej strony są miejscem w którym wystawcy prezentują aktualne kolekcje biżuterii. Z drugiej jednak, monachijska wystawa jest rzadką okazją by poznać techniki tworzenia przedmiotów jubilerskich oraz trendów, które w przyszłości będą wytyczały ścieżki rozwoju branży.
Przyszłość jest motywem przewodnim tegorocznej edycji, poświęcony jej będzie bowiem również rozpisany na trzy dni cykl seminariów. Popołudniu pierwszego dnia w serii pięciu wywiadów specjaliści oraz akademiccy wykładowcy przedstawiać będą trendy w marketingu biżuterii w aspekcie rozwoju technologicznego. Seminaria traktowały będą między innymi o wykorzystywaniu serwisów społecznościowych czy technologii zbliżeniowych w sprzedaży elementów jubilerskich.
[vsw id=”SudPwc2pBos” source=”youtube” width=”600″ height=”450″ autoplay=”no”]
Od obecnej edycji, organizatorzy targów kładą większy nacisk na design biżuterii, której poświęcona będzie osobna sekcja wystawy. Celem założycieli Inhorgenty jest bowiem udostępnienie uczestnikom jak najszerszego spektrum firm zajmujących się każdym wymiarem rynku jubilerskiego.
Oprac.: BS
Źródło: Inhorgenta Monachium