Ale’je BISTRO – to nietuzinkowe połączenie:
BISTRO czyli restauracji, baru, kawiarni i showroomu – miejsca gdzie można kupić, wypożyczyć, obejrzeć projekty marki modowej, a to wszystko na najdłuższej tętniącej życiem ulicy w Warszawie – Alejach Jerozolimskich, z piękną starą przedwojenną historią.
Jedzenie i moda, BISTRO i showroom, Karina z Master Chefa i CHOMISAWA – dwa młode talenty – „kulinarny i modowy” – możemy spotkać właśnie tu, zjeść przepyszne dania z rąk Kariny czy kupić fajny ciuch od CHOMISAWA.
Miejsce:
BISTRO czyli restauracja, bar, kawiarnia – niezobowiązujące, tętniące życiem, w klimacie luźnej elegancji. Żyjące rytmem miasta gdzie już od rana można przekąsić coś na szybko, przy barze – zjeść śniadanie, lunch, kolację, napić się dobrej kawy, a wieczorem przy akompaniamencie instrumentalnej muzyki na żywo napić się lampki wina w doborowym towarzystwie.
Jedzenie Menu:
Proste, smaczne autentyczne stworzone przez młodą, bardzo kreatywną osobę – Karinę Zuchorę – finalistkę kulinarnego show Master Chef. Śniadania, lunche, menu, zestawy degustacyjne.
„W menu znajdują się proste – niewyszukane potrawy, które sama kocham jeść i gotować, przy okazji częstując nimi swoich Gości. Również moje sekrety z programu, wszystko co w sercu… chcę pokazać na talerzu… .”
Czemu Ale’je… „Ponieważ to miejsce i Ci ludzie, byli ze mną od początku mojej kulinarnej drogi i przygody w programie. To właśnie oni uwierzyli we mnie… nie wiedząc jak daleko zajdę w programie Master Chef, zaufali mojemu smakowi i mojej pasji… . To jest moja szansa… razem z nimi – dziękuje.’’
Showroom
CHOMISAWA to autorska marka modowa stworzona przez Daniela Chomicza i Darka Sawaniewskiego, parę w życiu zawodowym i prywatnym. Nazwa powstała przez połączenie nazwisk stylistów i zamiłowania do WarSAWY. Projekty skierowane są do osób żyjących dynamicznie, lubiących wygodny, wielkomiejski styl, zdecydowanych, ambitnych detalistów – Gości Ale’je BISTRO.
Wszystkie kolekcje marki wykraczają ponad obwiązujące trendy – przez co marka CHOMISAWA wyróżnia się oryginalnością i nieszablonowym podejściem, tworząc limitowane kolekcje w małym nakładzie.
Marka stawiająca na prostotę kroju, jakość materiału i minimalizm formy, ceniona przez stylistów i gwiazdy tj. Margaret, Adę Fijał, Ramonę Rey, Marinę Łuczenko, Dorotę Gardias, Agnieszkę Włodarczyk, Candy Girl, Kingę Rusin i Agnieszkę Szulim, Rihannę, Rosie Huntington-Whiteley, Nicole Richie i Wiktorię Modestę po znanego blogera Marca Gohringa). Schowroom gdzie można kupić, wypożyczyć, obejrzeć i projekty chłopaków.
Dlaczego właśnie BISTRO… „Czemu nie, zagranicą jest wiele takich projektów – restauracji połączonej z shoowromami, do tej pory byliśmy głównie… w internecie, teraz chcemy wyjść bardziej do ludzi, być z nimi, kolo nich i dla nich, chcemy pokazać, że moda, tak jak jedzenie może być na wyciągniecie ręki, chcemy aby Goście tego miejsca poznali bliżej nas i nasze projekty – dosłownie i w przenośni, poza tym to nowy projekt, nowe wyzwanie i nowi my… podani na talerzu”.