szukaj w portalu Rynek i Sztuka MENU
Van Gogh

Sztuka inwestowania w sztukę

13.01.2014

Magazyn

Sztuka-inwestowania-w-sztukeObcowanie ze sztuką uszlachetnia. Jak więc mamy stać się lepszymi ludźmi? To proste, zacznijmy kolekcjonować sztukę, o ile tego jeszcze nie robimy. Na rynku można spotkać wiele książek traktujących o malarzach, kierunkach i stylach sztuki.

Ta pozycja jest zupełnie inna. Stara się ukazać najważniejsze tendencje na rynku sztuki, ale od strony inwestowania. Jak bowiem wynika z przeprowadzonych analiz, rynek sztuki wbrew pozorom ma wiele cech wspólnych z rynkami finansowymi. Książka przybliża Czytelnikowi czynniki mające wpływ na cenę inwestycji alternatywnych oraz uzmysławia, w którym segmencie rynku sztuki można było dotychczas zarobić najwięcej.

Opracowanie jest przewodnikiem dla tych, którzy od wielu lat zamierzają kupić pierwsze dzieło sztuki i tym samym rozpocząć swoją przygodę ze sztuką. Przygodę, która z pewnością okaże się fascynującą w przyszłości. Pozycja ta będzie też pomocna dla tych, którzy od jakiegoś czasu już działają na rynku sztuki, ale chcieliby jeszcze zgłębić jego tajniki, zakosztować czystej esencji inwestowania i poczuć zapach pieniędzy zarobionych na tym rynku.

Książka ukazała się nakładem wydawnictwa Difin i można ją kupić TUTAJ

Redakcja nie ponosi odpowiedzialności za treść zamieszczanych reklam i ogłoszeń.

Artykuł sponsoruje
logo-Difin

 

 

szukaj wpisów które mogą Cię jeszcze zainteresować:

3 komentarzy do “Sztuka inwestowania w sztukę”

  1. ter

    badziewie

    1. mahduum@gmail.com

      Marnuje się taki wspaniały materiał na żołnierza :)

    2. mahduum@gmail.com

      Marnuje się taki wspaniały materiał na żołnierza :)

Dodaj komentarz:

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *

Magazyn

Kursy online

Odwiedź sklep Rynku i Sztuki

Zobacz nasze kursy Zobacz konsultacje dla artystów

Zapisz się do naszego newslettera

Zapisując się na newsletter zgadzasz się z regulaminem portalu rynekisztuka.pl Administratorem danych osobowych jest Media&Work Agencja Komunikacji Medialnej (ul. Buforowa 4e, p. 1, p-2-5, 52-131 Wrocław). Podanie danych jest dobrowolne. Zgoda na otrzymywanie informacji handlowych może zostać wycofana w każdym czasie. Więcej informacji na temat danych osobowych znajduje się w Polityce prywatności.